Reklama

Nabór do "Bitwy Muzycznej"

O nagrody o wartości ponad 5000 zł powalczą zespoły, które zgłoszą się do udziału w "Bitwie Muzycznej" organizowanej w Mikołajkach. Rusza nabór do wydarzenia, które planowane jest na 14 sierpnia.

"Bitwa Muzyczna" to przegląd zespołów rockowych i popowych, którego celem jest promocja muzyczna środowiska młodzieży i dorosłych, doskonalenie warsztatu instrumentalnego i wokalnego oraz promocja talentów. Główna nagroda to 2000 zł, ale pozostałe zespoły otrzymają nagrody pieniężne i rzeczowe. Muzyków oceni profesjonalne jury, które już w fazie eliminacji wyłonić ma 5 zespołów, które zaprezentują się na mikołajskiej scenie 14 sierpnia.

Uczestnikami mogą być jedynie zespoły grające muzykę „na żywo” posiadające repertuar własny jak i covery w gatunkach muzycznych: pop i rock. Zgłoszenia przyjmowane są do 26 czerwca 2015 r. drogą elektroniczna na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. (w tytule wiadomości umieścić „ZGŁOSZENIE – BITWA MUZYCZNA”). W zgłoszeniu załączyć linki do serwisów,  w których umieszczono materiały audio lub video zarejestrowanych utworów wykonywanych przez zespół (NIE PRZESYŁAĆ MATERIAŁÓW JAKO ZAŁĄCZNIKI – poczta odrzuca wiadomości większe niż 5 MB). O zgłoszeniu decyduje przesłane do 26 czerwca 2015 zgłoszenia oraz demo, na podstawie którego organizatorzy wybiorą 5 zespołów. Organizator ogłosi wyniki eliminacji do 10 lipca 2015 roku na stronie www.ckklobuk.pl. oraz powiadomi zakwalifikowane zespoły drogą e-mailową.

Występujący zobowiązani są do posiadania własnych instrumentów. Organizator zapewni nagłośnienie oraz perkusję, 1x wzmacniacz gitarowy i 1x wzmacniacz basowy.

 

Regulamin do pobrania

 

REGULAMIN

Mikołajskiej Bitwy Muzycznej

14 sierpnia 2015

I. ORGANIZATOR

Centrum Kultury „Kłobuk” w Mikołajkach

ul. Kolejowa 6

tel./fax 87 421 64 51

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. TERMIN I MIEJSCE

14 sierpnia 2015 r., godz: 17:00

skwer przy pl. Handlowym

III. CEL

Celem Przeglądu jest promocja muzyczna środowiska młodzieży i dorosłych, doskonalenie

warsztatu instrumentalnego i wokalnego, promocja talentów.

IV. UCZESTNICY

Zespoły grające muzykę „na żywo” posiadające repertuar własny jak i covery w gatunkach muzycznych: pop i rock.

V. ZGŁOSZENIA

1. Zgłoszenia przyjmowane są do 26 czerwca 2015 r. drogą elektroniczna na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. (w tytule wiadomości umieścić „ZGŁOSZENIE – BITWA MUZYCZNA”).

2. W zgłoszeniu załączyć linki do serwisów, w których umieszczono materiały audio lub video zarejestrowanych utworów wykonywanych przez zespół (NIE PRZESYŁAĆ MATERIAŁÓW JAKO ZAŁĄCZNIKI – poczta odrzuca wiadomości większe niż 5 mb).

3. W zgłoszeniu podać:

  • Nazwę zespołu

  • Skład zespołu

  • Historię zespołu

  • Dotychczasowe doświadczenie/występy

  • Gatunek muzyczny

VI. ZASADY KWALIFIKACJI ZESPOŁÓW

1. O zgłoszeniu decyduje przesłane do 26 czerwca 2015 zgłoszenia oraz demo, na podstawie którego organizatorzy wybiorą 5 zespołów.

2. Organizator ogłosi wyniki eliminacji do 10 lipca 2015 roku na stronie www.ckklobuk.pl.

oraz powiadomi zakwalifikowane zespoły drogą e-mailową.

3. Demo powinno obejmować minimum 3 utwory.

VII. WYSTĘP

1. W Mikołajskiej Bitwie muzycznej udział może wziąć 5 zespołów muzycznych z programem 30 minutowym.

2. Występ odbędzie się na scenie z pełnym zapleczem technicznym.

3. Do dyspozycji zespołów udostępnione będą dwa namioty na garderoby z wyposażeniem: wieszak, lustra, woda mineralna.

VIII. NAGRODA

1. Za pierwsze miejsce przewidziano nagrodę pieniężną w kwocie 2000 zł oraz sesja nagraniowa w profesjonalnym studiu Black Kiss Records w Warszawie.

2. Za drugie miejsce przewidziano nagrodę pieniężną w kwocie 1000 zł.

3. Za trzecie miejsce przewidziano nagrodę pieniężną w kwocie 500 zł

4. Za miejsca 4. - 5. przewidziano nagrody pieniężne w kwocie po 100 zł. każda oraz koszulki muzyczne, kostki do gitar i zniżki 12-15% na produkty w sklepie taniestruny.pl.

VIII. JURY

Uczestników Przeglądu oceniać będzie specjalnie powołane przez Organizatora Jury

składające się z profesjonalnych muzyków i pedagogów. Ostateczny werdykt Jury będzie

ogłoszony w dniu imprezy.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Nie dopuszcza si
ę do Przeglądu zespołów, wykonujących utwory z playbacku lub

łplaybacku,

2. Zespół zobowiązany jest do sprawnego zamontowania sprzętu muzycznego przed swoim

występem, w jak najkrótszym czasie, nie przekraczającym 15 minut.

3. Kolejność prezentacji ustalana jest losowo.

4. Występujący zobowiązani są do posiadania własnych instrumentów

5. Organizator zapewni nagłośnienie oraz perkusję, 1x wzmacniacz gitarowy i 1x wzmacniacz basowy.

6. Uczestnicy przyjeżdżają na koszt własny.

7. Organizator rozstrzyga wszelkie kwestie sporne związane z Przeglądem i zastrzega sobie

prawo do zmian w Regulaminie.

fbPixel